Snö of Sweden

 
Igår kväll när jag kom hem från jobbet låg en svart liten ask på min huvudkudde. Det var min försenade alla ♥ dags present som låg i asken.
Älskar att få små askar, framförallt dom svarta ;-) Det betyder att det är Efva Attling eller som i detta fall Snö of Sweden. Älskar deras smycken. Och många av Efvas smycken går att hitta liknande modeller, hos Snö. Dom är kanske lite billigare med ;-)
 
Den här gången hade han slagit till på ett par enkla men snygga örhängen att ha till vardags. Blev invigning redan idag och jag trivs så bra med dom =) Tom med mamma uppmärksammade dom när jag åt lunch där idag!
 
 
Nu fortsätter fredagsmyset. Har fixat nya avsnitt av Arrow att se ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback