Thank heaven for coffee!!

Huvudvärken har hängt med hela dagen. Har varit lite rädd att det ska bli migrän av det hela men än så länge har den hållit sig borta. Tack för det, hade aldrig orkat med det efter denna natt. Allt jag vill är att sova igen alla förlorade timmar =)
 
Innan min kära åkte till jobbet gjorde han en stor kopp kaffe till mig. Ställde den på sängbordet, gav mig en puss och gav sig iväg. Det är kärlek det ;-) Han vet att kaffe är bensin för mig.
Denna dag har det blivit några koppar. Tur det, för annars hade jag nog sovit bort denna dag. Fick chansen att blunda i ca 30 min innan vi åkte och hämtade lillebror. Var än värre att väcka Melle som låg och sov så skönt i sin säng. Även han har sömn att ta igen och det värker i hjärtat när man behöver väcka honom.
 
I detta nu så lyssnar jag på Melle som sitter med paddan här brevid och sjunger till Wheels on the bus. Är så häfftigt att höra honom sjunga på engelska =) Han säger även vissa bokstäver och siffror på engelska. Och visst blir jag stolt över att han kan göra det. Han är ju bara fyra år =)
 
Nej nu är det dags för nattning av Mille. Han är allt lite trött efter sina äventyr på dagis =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback