Aj aj...

Även denna dag bjuder på mer jobb. Från början skulle jag varit ledig. Sen ändrades det till tre timmar då vi skulle ha möte. Och igår blev det bestämt att jag fick öppna!

Lyckades i all stress att slå i min armbåge på morgonen. Nu värker hela armen och det är en kamp att räta ut den. Syns knappt något men nog slog jag i den där förbannade knölen rätt bra ;)

Just nu längtar jag hem till familjen. Få mysa med mina prinsar. Snussa och krama och påminna dom om hur underbara dom är.
Ibland känns det som vi knappt ses i veckorna. En konstant värk i hjärtat att inte vara där. Inte pussa godnatt eller läsa saga. Mille är verkligen förtjust i det :)

Om några timmar stämplar jag ut och sedan blir det pusskalas hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback