Denna vecka går mot sitt slut

Lite extra lyx att vara sjuk. Man kan få lunch på BK då =)
 
Söndagen går nu mot sitt slut. En skön sådan med bad på förmiddagen och lunch + fika hos svärmor på eftermiddagen. Lite extra lyx att komma till ett dukat bord med maten klar ;-)
 
Nu väntar en ny vecka. Mycket jobb men jag ska även fylla tiden med familj och vänner. Värme och kärlek är jag i behov av just nu. Som tur är får man mycket av det =)
Tisdagen är jag och grabbarna lediga. Vad vi har för planer den dagen får vi se. Man massor med mys ska det bli! Tyvärr ska det bli plus grader nästa vecka så snön lär väl försvinna. Så trist att den gör det då jag hellre har snö än slask. Slippa att se det gråa än det vita. Men det är inte så mycket att göra åt det. Förhoppningsvis kommer vi få åka pulka någon mer gång innan våren =)
 
Ska plocka lite här hemma nu. Skönt att avsluta veckan med ett rent hem. Avskyr att ha massor med saker framme. Speciellt om det inte är på rätt plats ;-)
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback