En klassiker

Gårdagens eftermiddag och kväll bjöd på många skratt. Kom lagom till hockeyn. Blev lite skitsnack innan jag och Sofie hämtade pizzan. Till det körde vi rödvin. Tänka sig så enkelt men ack så gott ;-) En helgklassiker!
Härligt att umgås med våra varma vänner. Dom värmer upp i kylan och mörkret =) Barnen leker och stojar tills dom somnar. Mille gav upp först i pappas famn ;-)
 
Idag är det premiärbad för Mille. Tror han är sugen på att röja loss ;-) Får hoppas på att han inte enbart gör som han själv vill. Var lite den stilen han körde i slutet på höstterminen. Men känner man honom så förstår man =D
Under tiden tänkte jag och Melle köpa lite nya blommor till köksfönstret. Har länge velat göra mig av med mina rosa julstjärnor men inte riktigt tagit tag i det. Vill nog bara ha enkla gröna växter nu. Får se hur utbudet i butiken är...
 
Lata sköna söndag. Skulle kunna sitta parkerad i soffan hela dagen och utan barn hade jag nog gjort det ;-) Minns tiden innan grabbarna, då kunde man göra det. Hände nog ganska ofta också ;-)
Efter badet ska en liten kladdkaka bakas. I eftermiddag får vi besök och en kommande mamma och pappa. Ska bli så myyys =)
 
KRAM.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback