Falsterbo collection

Tittade precis in på Ginas hemsida och såg att dom släppt en liten minicollection - Falsterbo horse show collection. Mycket snygga pikétröjor till ett bra pris. Visst att dom påminner väldigt mycket Polo men det gör mig inget. Dessa är perfekt för lek med barnen. Slippa oroa sig för att dom ska gå sönder eller tvättas tråkiga i färgen.
 
Några av mina favoriter är dessa:
 
 
 
För min del gör det inget att Gina verkligen lagt till sin logga på allt. Är inte ute efter att köpa några billiga wannabe kopior. Jag tycker dom var snygga i färger, mönster och modeller. Väskan var ju perfekt till sommaren. Alla handdukar och badkläder får utan problem plats =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback