Harmoni!

 
Jag slappnar av och andas ut. Fy vilken tid jag nu har lagt bakom mig. Nya ska nya tag tas!
 
Den ro som har lagt sig är välkommen. Jag har dom senaste veckorna försökt att lägga alla tankar vid sidan. Fokusera på det viktiga. Men nog har dom smugit sig på ibland. Och det mest frustrerande är nog att jag tvivlat. Fattar inte varför då jag vet att jag är oslagbar.
 
Det som nu ligger i framtiden ser jag ändå fram emot. Att ha dom som betyder så mycket så nära! Glädjen som stundtals försvunnit kommer att återvända. Tillsammans kommer vi att göra livet till en fest ;-)
 
Har många faser framför mig. Vissa ser jag fram emot, andra är mindre roliga. MEN jag måste göra dom. Visa att jag är stark! I grund och botten handlar det om rätt & fel.
Att bara vända sig om och gå vidare är inget alternativ. Skulle aldrig förlåta mig själv för att jag inte lyssnat på hjärta och mage. Det är bara att gå all in...med hjärta och själ =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback