Kaffekoppen i högsta hugg!

God morgon på er!
 
Tummen upp för denna fredag =D
 
Sitter här och dricker mitt kaffe. Ledig idag, blev en kort vecka eftersom jag VABade två dagar. Men nästa vecka blir mer intensiv. Då är bara tisdagen fri från jobb!
 
På dagens schema står veckohandling. Hur ska detta gå till?? Kommer inte vara själv på Maxi ;-) Alla stadens människor har fått sin efterlängtade lön. Denna vecka är ju den "fattigaste" veckan på hela året. Jag är glad att vi sluppit äta nudlar och falukorv hela veckan för att klara oss ;-)
 
Nästan det bästa med denna dag är ändå min tid hos Emma - ÄNTLIGEN!! I eftermiddag ska jag korta klorna och snygga till dom med lite färg =D Bli bortskämd och prata skit i några timmar. Precis vad varje flicka behöver =D
Brukar inför varje besök gå igenom gamla bilder för att hitta lite inspo. Vet ungefär hur jag vill ha det idag men inte riktigt vilken färg. Är därför jag har Emma, hon vet precis hur man hittar pricken över I:et ;-)
 
Innan denna dag kickas igång helt är det det gamla vanliga hushållsarbetet som ska klaras av. Tvätt och dammsugning. Vill ha det fräscht inför helgen. Började redan igår då jag köpte mig en fin orkide för 69 kr på jobbet. För en med två stänglar är det ganska billigt. Nya fräscha blommor hemma gör en stor del av jobbet till ett fint hem =)
 
Nej nu ska jag återgå till att styra här hemma innan vi ger oss av.
Ha en trevlig start på helgen bloggisar =)
 

Kommentarer
Anna säger:

Va kul att du handlar på Maxi:) men lite nyfiken blir jag allt, varför inte på ditt jobb? Ananasen är DÖGOD jag har på riktigt ätit 4 stycken på en vecka nu haha, inga bieffekter än vad jag märkt..
trevlig helg!

2013-01-25 | 19:12:08
Bloggadress: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback