Lumene BBcream

 I lördags shoppade jag denna BBcream. Har nämligen bara hört gott om den. Så självklart var jag tvungen att testa ;-)
 
Vitamin C+ Illuminating BB-cream SPF 20
Den innehåller både solskyddsfaktor 20 och är utan parabener. Är ett extra plus för just solskyddsfaktorn.
Den ger lyster och proppar huden full med vitamin C. Jag har bara använt den över min vanliga dagkräm och jag tyckte den täckte alla småfel perfekt. Upplevde inte heller att huden blev särskillt blank eller fet. Har jag gjort med tidigare BBkrämer.
Fick en jämn och fin hudton. Kände mig faktiskt riktigt vardagsfräsch. Lite mascara och rouge och tada - redo =) Det går ju inget annat än älska ;-) Så den har nu tagit en plats i min vardagsmake up!
 
Tycker ni ska göra som jag. Testa och upplev skillnaden. När jag köpte min var den till specialpris på Kicks, vet inte om den fortsätter vara det kommande vecka?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback