My kind of morning

Kaffekoppen i högsta hugg, webtv med nya serien och barn som leker. En sådan bra start har jag fått på den här morgonen. Då kan det ju knappast bli sämre =D
 
Somnade mitt i nya serien på fyran igår. Jag är ganska lättsövd när det är mörkt och grått ute. Dagar då man knappt ser solen eller ljus för den delen är inte bra för mig. Jag skulle nog behöva någon form av ljusterapi ;-) Får hoppas att all sol på semestern hjälper mig på traven!?
 
Om en stund är det dags för dagis igen. Tänka sig att vi äntligen ska få se det färdiga resultatet. Tror nog att jag är mest nyfiken ;-) Barnen tar det hela med ro. Dom tycker nog det mest ska bli skoj att träffa alla kompisar igen. Nu får vi också hålla tummarna för att all energi som dom har går åt till lek och bus. Så kanske det blir lite lugn här hemma på kvällarna ;-)
 
Har lite att styra med innan vi åker. Väskor som ska packas med extra kläder. Blöjor som måste med. Får hålla koll på så att alla är med utanför dörren när vi går bara ;-)
 
Ha en FAB dag på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback