Den finaste morgonen...




Vi vaknar upp till en vacker morgon. Solen skiner från en klarblå himmel och det doftar sommar. Vet inte varför men det känns som en morgon från min barndom. Sommarloven kändes mycket bättre när jag var liten. Tyckte dom var finare och soligare :)

Vi hade en mysig kväll här igår. Det regnade en del men inte när vi grillade. Så efter maten tände vi massor av ljus och myste med kvällsfika :) Men vid kusten spricker det alltid upp så självklart kom solen fram till slut. Ett perfekt avslut!

Jag och Mille är dom enda vakna. Vi njuter av utsikten och morgon. Balkongdörren är öppen en sval vind fläktar. Gör inget då det är ganska varmt i huset :)
Ska brygga kaffe och sätta mig ute och ta tillvara på denna fina dag!

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback