.....

Ja jag lever och har inte lagt ner bloggen ;)

Njöt det sista av min semester ihop med familj och vänner.
Kryssningen för mamma blev så lyckad! Hoppas inte att det var sista gången som jag efterfestade med min familj ;)
Har umgåtts och grillat med våra fina vänner. Underbarare människor får man leta med lykta efter.
Firats lite har jag också. Senast ut var hos svärmor och man. I lördags sken solen så jag och barnen lekte loss i deras pool. Mille blev helt till sig i vattnet. Hade inte väntat mig det från honom :)

Nu är jag tillbaka och jobbar. Mycket att göra och röja upp. Börjar semestern med att ligga efter - ingen hit. Avskyr att behöva göra andras jobb bara för att man skiter i att göra det man ska. Men jag ska nog få ordning på det med ;) Får ju fin hjälp av mina kollegor!

Nej nu är det jobb som gäller och efter det blir det mormor på begäran av grabbarna. Dom behöver nog sin dos för denna vecka :)

Ha en skön onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback