Glada dagar!

Här på bloggen har det ekat tomt. Men jag har verkligen tagit semester och det har varit skönt. Sommaren har parkerat här och jag har sett till att ta tillvara på den :)

Idag är det ändå min födelsedag och den firar jag med familj och vänner. Vill ha det litet idag. Mina föräldrar och Fam Lööke, resten av er tar jag under helgen ;) Men jag vill bara vara och ha lugnet omkring mig hela tiden :)



Ser tillbaka på dom senaste dagarna med så mycket glädje. Lördagen i Örebro med mamma. Mys med min kära familj. Linnea som äntligen kommit till oss i onsdags kväll. Helt sjukt att vi i måndagskväll var på besök hos Ramona och Mencken. Pratade om längtan och nyfikenheten :) Men jag glädjer mig även vid att ha vänner nära. Gårdagen var vi hemma hos Löökes. Barnen badade i poolen och jag njöt av bubbel i solen. Bättre kan man inte ha det på semestern :)

Nu ska jag kalasa lite. Får se hur länge det dröjer tills nästa inlägg ;)

Kommentarer
Johanna N säger:

Grattis! (fast 1 timme för sent)
och helt rätt att du njuter av sommaren!

2013-07-13 | 00:51:57
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback