Tre böcker tre dagar



Spenderade den soliga onsdagen med att börja läsa en bok. Är nästan bara när jag har semester som jag tar mig tid till det. Jag finner ro i att läsa en bok. Försvinna in i händelserna. En total avkoppling!

Köpte för evigheter sedan köpte jag sen omtalade Femtio nyanser av honom. Föratår varför den är omtalad - modern kärringporr. Men den är så spännande med. Anledningen till att jag inte kunde lägga ner den var inte snusket ;) Igår morse läste jag ut den. Igår lunch köpte jag dom resterande böckerna :)

Mu sitter vi ute medan barnen leker. Andra boken läste jag ut imorse. Som sagt jag jag slukar böcker :)
Innan dagen är slut kommer jag ha läst ut den här. Så nu får vi nog säga att jag tagit lite semester, iallafall här på bloggen ;)

Förbaskade kärringporr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback