9 ljuva år!

Jisses inte är det väl jag som i första hand glömmer alla årsdagar. Men idag var det faktiskt min kära som skickade ett gulligt sms på jobbet och grattade för dom 9 underbara åren som förlovade.
 
Jag kan knappt förstå att i höst har vi varit tillsammans i 10 år!! Det känns som vi delat hela livet ihop. Dagar och år har flutit ihop till en massa underbara minnen.
På vårt bröllop sjöng Britta Cajsa-Stina Åkerströms Av längtan till dig. Texten hade jag skrivit ner i ett brev och gett till Christian precis när vi träffats. Den var nästan som mina egna ord. Som någon tagit det som mitt hjärta kände just då.
 
Nu är vi mitt i livet. Två fina barn har han gett mig och jag skulle aldrig vilja byta bort någon del av mitt liv. Det kunde inte vara mer perfekt och jag ser så otroligt mycket fram emot vår framtid ihop. Alla år av skratt och tårar som vi kommer att dela - med kärlek!
 
En bild från Thailand. Jag blev allt ännu lite mer kär i honom när vi var där ;-) Älskar dig min underbara. Ingen kan få mig att känna som du. Pirret i magen, leendet på läpparna och det bultande hjärtat ♥
 
Eftersom fina vänner delar allt med varandra, så delar vi även förlovningsdag med Sofie och Johan. Blir även ett stort grattis till dom idag! Jag vet allt hur ni firar detta dag ;-)
 
Nu säger jag god natt.
Puss puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback