En dag på stan

Tog med mig Melle och åkte till stan på förmiddagen. Med oss hade vi fint sällskap av Sofie och Agnes =)
Började med ett mindre utbrott från Melles sida. Vi hade inte ens spenderat 20 min på stan innan han började att spela ut sina värsta kort. Men som tur är gick det att lösa med dricka och lite godis ;-) Sen satt han som en solstråle resten av besöket i staden!
 
Träffade på en gammal klasskompis från gymnasiet. Vi har nog inte sett varandra på 10 år. Som tur är finns FB så man har ju lite koll på vad som händer med alla =)
Fick dock höra att hon är en följare av bloggen. Alltid lika kul att se vilka det är som kikar in här varje dag. Är faktiskt så att ni är dåliga på att lämna kommentarer. Och med tanke på antalet läsare varje dag borde det trilla in några små avtryck. Men ni får göra som Elin - lova att bättra er ;-)
 
Kom hem med ett par nya träningsshorts. När det är varmt ute har jag saknat att ha ett par kortare byxor. Kanske skulle ge mig ut och inviga dom snart ;-) Är bara dom mörka molnen runtom som gör att jag tvekar.
Kommer inte att lyckas få ihop fem turer denna vecka. Blir tyvärr bara fyra, lite besviken. Men den där morgonturer gav jag mig ut på tidigare i veckan. Sprang en liten bit längre också!
Nej nu är det dags att ta sig i kragen och komma ihåg att det inte finns några dåliga kläder ;-)
 
Hittade även en söt sommarklänning på Gina. Ska visa er sedan men ryggen var så fin. Är så skoj när man hittar en enkel klänning men så har den en detalj som gör den komplett =) Kommer nog att bli en favorit under sommaren. Om det nu blir någon sol...
 
Ska ta och byta om nu. Lika bra att ge sig ut innan det ska lagas mat och njutas av lite god dricka.
Springturen med barnvagn från centrumet räknas inte ;-)
 
 

Kommentarer
Elin Hestholm säger:

Jaha !!! Jag erkänner....... Följer din blogg, men lovar att från o med NU ska jag kommentera lite oftare!!!

Svar: Haha du är ju så härlig Elin =)Ser fram emot alla framtida avtryck från dig!
Lisa & Christian Rudqvist

2013-06-29 | 18:14:11
Elin Kullander säger:

Japp erkänner att jag är dålig på att kommentera.. :)
Men du har en riktigt härlig blogg! Jättekul att se dej idag och din gulliga son!kram

Svar: Tusen tack Elin! Och detsamma, lovar att höra av mig om vi far till Sthlm på smestern =)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-06-29 | 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback