Fixa & trixa

Har länge haft en idè i huvudet om vad jag skulle vilja göra ovanför vårt matsalsbord. Ett tag var jag inne på armeringsjärn men varför köpa när man har lösningen gratis hemma ;-)
 
Har länge haft en enkel vit klädstege stående i badrummet. Tanken att slänga den har många gånger slagit mig. Men det är ganska bra att ha något att hänga upp kläder på. När jag sedan kom på att stegen skulle agera prydnad ovanför bordet blev det fart på mannen =) Han var helt såld på idèen! Så tack min älskade handyman för all hjälp ♥♥
 
Ljusstakarna är ett fynd för 25 kr/st. Älskar smommarrea ;-)
 
Var iväg och köpte en fågelbur och växt efter lunch. Den blev så söt och kan lätt varieras med ljus eller någon annan prydnad =)
Fyndade två ljusslingor som lite lätt slingrades runt stommen. Till julen har jag en riktigt rolig idè men den får ni se om ca ett halv år ;-)
Kommer att pryda stegen med andra saker också. Just nu är jag sugen på att få tag på små fåglar som jag kan hänga i olika längder. Någon som vet vart man kan hitta sådana??
 
Lovar att visa er vilket fint ljus det blir när det är mörkare ute.
 
 
 

Kommentarer
sofie säger:

så fint de blev vännen!

Svar: Tack hjärtat =)
Lisa & Christian Rudqvist

2013-06-28 | 19:58:58
Johanna säger:

coolt!och ingen som har likadant heller! :D

på panduro har de lite olika fåglar och fjärilar.

Svar: Tack snälla. Det ska jag kolla upp :)Allt bra med er??
Lisa & Christian Rudqvist

2013-06-28 | 22:51:59
Bloggadress: http://svartrandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback