Frisk luft!

Även om herren inte är helt frisk så är han piggare idag. Tycker att hostan är något bättre men det kanske bara är jag som inbillar mig?!

Tog med mig Mille ute på gården. Solen skiner och vi behöver lite frisk luft. Han cyklar och leker i sandlådan medan jag intar morgonkaffet :)




Pappa och Melle for iväg till VC för en stund sedan. Vi misstänker att även han har lunginflammation.
Han har haft en likadan hosta som Mille. Började igår kväll och imorse lät han hemsk. Skulle verkligen inte förvåna mig om han har samma sak. Första semesterveckan ska väl börja såhär... :)

Om en stund cyklar jag hem till Sofie. Mun fina och jag ska mysa lite idag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback