Heja heja!

Gårdagen var smått kaotisk. Men dagen gick fort =)
Tror att den här dagen lär bli minst lika intensiv. Det som är trist är att jag får spendera dessa fina dagar inne. Jag räknar med att vädret kommer vara minst lika fint nästa vecka då vi har semester ;-)
 
Ryggen verkar att hålla. Men jag tar det medvetet lugnt. Vilar det så mycket som möjligt från lyft. Imorgon har jag en öppning och då ska den bara hålla. Inget jag ororar mig för men jag vill verkligen inte gå på semster på torsdag med en paj rygg. Gäller att tänka efter FÖRE!
 
Nu ska vi packa ihop här hemma och ge oss ut på en härlig cykeltur till dagis innan det är dags att ge alla kunder en glad midsommarshopping =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback