Hörde jag semester??!!

 
Då sitter jag här med fyra härliga veckor med ledighet framför mig =D Går inte att beskriva hur skönt det är efter den här veckan! Den har varit minst sagt kaotisk med allt från sena leveranser till system som ligger nere. Men vi höll ihop och gjorde ett otroligt jobb tillsammans!!
 
Även bakningen som drog igång igår på allvar har gått bra. Får erkänna att jag gillar att baka ;-) Igår tog jag hand om alla tre tillfällen och det var ganska skönt att gå in i frysen när svetten rann som mest =)
Det är lite av allt som gjort att jag inte haft tid att blogga. Den enda dagen som jag öppnade fick bli nagelkväll. Bästa Emma hade en tid till mig så jag styrde bilen direkt från jobbet till henne. Så även dom har blivit semesterfina =) Lovar att visa er lite senare. Räkna med midsommarafton ;-)
 
Veckan gick otroligt fort och nu är som sagt torsdagen här. Vi firar in vår semester med bubbel och lite mys. Imorgon är det midsommarafton och den firar vi självklart med våra fina vänner - LÄNGTAR!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback