Olika

 
Det fina vädret bjöd in till en löptur på kvällskvisten. Var perfekt väder att löpa i. Lite sol och inte för varmt.
Gick lätt idag. Tiden blev den bästa sen jag började springa på 75 % av maxpulsen. Det är verkligen svårt att inte börja skena iväg =) Men man får dra i bromsen och sakta ner när pulsen börjar bli för hög. Det är en riktigt utmaning för min del.
 
Enligt pulsklockan gick det riktigt bra på dagens löptur. Men om man ska tro på Runkeeper gick det lite sämre. Hmm konstigt då jag startade dom med ca 5 sek mellanrum. I vilket fall är det tredje turen med pulsklockan och den bästa tiden. Målet är att ge sig ut minst tre gånger nästa vecka. Första turen blir imorgon.
 
Älskar känslan som nu infunnit sig efter att ha gett sig ut. Har verkligen inga känslor av tvång. Träningen har blivit en liten del av mitt liv och jag hoppas att jag inte tappar den under semestern. I vinter får vi se hur jag gör. Skulle verkligen vara kul att kunna ge sig ut men räddslan för mörker och dåligt plogande har gjort att jag avstått.
 
Nu blir det lite mat i magen.
Trevlig kväll på er =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback