Paislymönstrad från H&M

Den här godbiten klickade jag förra veckan hem från H&Ms hemsida. Såg den tidigare under våren på Englas blogg. Blev kär direkt. Så snygg till en enkel vit t-shirt eller ett vitt linne.
Hade turen på min sida när jag knep bland dom sista på hemsidan. Under tiden som jag var inne hann den att ta slut. Helt galet men förståligt då den är så fin =)
 
Köper ofta klänningar men i ärlighetens namn så gillar jag nästan kjol mer. Det känns på något sätt mindre uppklätt. Men samtidigt kan man lätt festa loss i det ;-)
Tror den kommer bli väl använd i sommar då den ser så sval ut. Tjocka material är det värsta som finns under sommaren. Vill ha lätt tunna tyger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback