Så mycket glädje

Just nu befinner jag mig lite i ett lyckorus. Dom senaste dagarna har det hänt massor av roliga saker. Vissa hoppas jag kunna berätta mer om framöver ;-)
 
Gårdagen började med att Melle och jag var på sjukhuset för att kolla hans hörsel. Mahnaz kom och mötte upp oss och sedan följde hon med till undersökningsrummet innan hon var tvungen att börja jobba =) Var väldigt lugnande för Melle att träffa henne innan.
Katarina som skötte undersökningen var en riktig stjärna. Tänk om alla som jobbar med barn kunde vara som henne. Melle fick sådan beröm för sina fina hörsel. Fanns ingen antydan till dålig hörsel så det var lugnande.
 
Är även så glad att så många hjälpt till dom senaste dagarna med barnen. Det har varit allt från utvecklingssamtal till sjukhusetbesöket. Vi brukar inte behöva pussla så mycket med våra scheman men denna vecka gick det inte att lösa. Speciellt eftersom jag enbart jobbat kväll tosdag och fredag.
 
Melles utvecklingssamtal gick så bra. Är en helt fantastisk kille vi har. Han bryr sig mycket om sina kompisar och visar stor omtänksamhet. Sen förra gången för ca 1,5 år sedan har han blommat ut och blivit en klok kille.
Det är så skönt att höra att han trivs och har det bra på dagis. Vi har inte direkt märkt något annat men det är alltid skönt att höra =)
 
Snart ska vi hoppa in i bilen och styra mot kusten. Vi ska hälsa på en arbetskollega till Christian. Dom har en "stuga" där som vi ska få låna en vecka på semestern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback