Ut i naturen!

 
Denna fina soliga dag har jag mest spenderat ute. Finns så mycket jag skulle vilja göra men som ryggen sätter stopp för. Det jag saknar allra mest är mina löpturer. Kroppen skriker efter att få röra på sig men jag får gott vänta. Frustrerad - kan du haja ;-)
 
Tog en fika på förmiddagen med mamma ute i solen. Skulle ner till stan och köpa avslutningspresenter till fröknarna. Mamma hade varit hos frisören, så vi passade på att ses =)
Mysigt att sitta ute och njuta av sommaren. Ser ut som om morgondagen kommer bjuda på samma fina väder innan det vänder. Är ju självklart att det gör det lagom till alla avslutningar.
 
Tog mig ut till Tinnerö på eftermiddagen. Satte mig i solen och njöt. Utsikten var helt underbar och hit återvänder jag snart igen. Har nog med mig barnen då. Bra med en utflykt till naturen nära stan =) En picknickkorg och ett glatt humör är allt som behövs!
 
Kvällen spenderar jag och grabbarna själva. Det har ätits pannkaksmiddag med grädde och sylt. Ingen höjdare hos pappan så vi passar på när vi är själva ;-)
Maken är iväg och spelar biljard och äter en bit mat med sin pappa. Har dom tur får dom se fotbollen samtidigt. Jag hoppas grabbarna ger upp lite tidigare ikväll än tidigare. Vill gärna se denna match =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback