Älskade morgonkaffe!

Om kaffet ger en ett hjärta betyder det då att kaffet älskar mig lika mycket som jag älskar kaffet??!! ;-)
 
Kan det bli en dålig dag när denna syn uppenbarar sig i kaffekoppen?! Jag har väldigt svårt att tro det =D
Min magkänsla säger att det här kommer bli en FAB dag. Vet inte varför, kanske är det solen eller meddelandet som vår chef skrev igår. I vilket fall känns det som inget kan gå fel!
 
Har en kväll på jobbet framför mig. Börjar dagen till ära efter lunch. Så det blir en lite kortare dag. Ska hinna med några saker innan jag börjar. Bla att skicka en Traderavinst. Sålde en massor av Milles gamla kläder. Mycket är så lite använt, då känns det så dumt att slänga det.
Sist men inte minst så ska kyl och skåpen fyllas på. Det är skönt att få det gjort redan nu. För snart är det ju fredag igen ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback