Den bästa dagen!

Jag försöker alltid att göra IDAG till den bästa dagen! Gårdagen kan ha varit skit men vad gör det när man har chansen att vända på pannkakan ;-)
 
Barnen sover och vi tittar på Pluras kök. Varvar ner efter en hettsig arbetsdag och trevlig kväll hos Fam Lööke. Det sistanämnda fick dagen att gå fortare. Ville bara nå mitt mål, varva ner hos fina vänner!
 
Mannen hade redan tagit barnen dit innan hockeyn började. Så när jag kom dit var det full rulle. Fick mig en kopp kaffe och tog där och då kväll. Sofie kom efter en stund från sitt jobb och med sig hade hon mat. Vilken lyx kväll det blev. Hämtmat och det bästa sällskapet man kan tänka sig. Och sen alla skratt, dom är nog bäst av allt =D
 
Imorgon är det jobb igen. En fullspäckad dag som jag ska försöka att lösa på bästa sätt. Utmaningar är ju alltid lite trevliga ;-) Men att jag fick det sista gjort innan jag gick hem kändes bra. Gäller bara att tänka på att man har en liten eldgaffel i baken ;-)
 
Blir kanske inte så mycket bloggande en sådan här jobbhelg. Ska försöka att bättra mig tills imorgon =)
Ha nu en trevlig lördagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback