En kärlekstapet!

Såg precis att Ellos börjat att sälja tapeter. Eller det kanske dom gjort länge?? Jag är sällan inne på deras hemsida men ikväll upptäckte jag den nyheten =)
 
Hittade en superfin fondtapet som även min kära tyckte om. Vi pratade lite om vart den skulle sitta och kom fram till ett ställe. Skulle vara så skoj och göra om lite. Vi har ju kommit fram till att köket står näst på tur ;-)
Det som talar emot tapeten är väl priset. Över 1000 kr! Men om man gillar något så slår man ju till....
 
 
 Texten som står på är följande:

" To the love of my life I always knew that I would meet you and that we should be together forever you give me happiness in my life our love grows stronger and stronger every day i know we belong together & always will be together you give me joy, passion and strenght & love me no matter what happens every day that i am with you is a beautiful day love is a miracle without borders to cross you are mine and i am yours the love we give each other is honest and true it is a love story that never ends yours forever"
 
Fanns så många fina tapeter att jag nästan skulle kunna göra om hela hemmet =) Men jag får tygla mig lite. Är faktiskt ganska nöjd med våra väggar. Kanske är lille Mille som skulle få sig en liten fondvägg!?

*******************************************************************************
Har nu tagit kväll. Nyduschad och redo för att signa ut.
Jobbhelgen gick snabbt, lite för snabbt kanske...Hade gärna velat att hinna med det sista innan jag gick hem men tiden räckte verkligen inte till. Som tur är öpnnar jag imorgon och kan då ta tag i det sista fixet =)
 
Ha en trevlig kväll. Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback