Ett steg närmare..

Vi börjar att räkna ner dagarna här hemma. Kylan som åter tagit ett grep om oss gör att vi bara längtar mer. Kan inte dessa sista dagar går snabbt!!??
 
Imorgon är det redan onsdag. För mig försvinner alltid måndagar. Dom hinner jag knappt att reflektera över. Idag var det ett kortpass på jobbet. Slutade 12 och hann med att handla lite innan jag gick hem. Blev kanske inte så lite handlat, närmare 1200 =) Men nu finns nog allt och lite till hemma.
 
Hemmet har blivit städat. Både dammat, torkat av, dammsugit och torkat golven. Luktar så fräscht här hemma. Ska bara slänga på en maskin med tvätt och sen får jag nog säga att jag är nöjd =)
Är en härlig känsla som har infunnit sig nu. När man gnott och fixat och kan med gott samvete lägga upp fötterna i soffan.
Precis som löpturer är städning lite terapi. Jag får tänka fritt och tanka ny energi. Just där och då är det bara jag. Lite konstigt kanske =)
 
När mannen kommer hem blir det en liten kaffe innan vi börjar med middagen. Ikväll ska jag iväg och få mina naglar fixade. Jag tror nog att jag aldrig varit i så stort behov av det som idag ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback