Gårdagen!

Måndag igen! Dagen har försvunnit i ett naffs. Fattar inte vart timmarna tar vägen =)
 
Söndagen försvann även denn. Efter sim var det kalas för Melle. Jag och Mille fördrev tiden med att fixa lite ärenden.
När kalaset var slut åkte vi hem till grabbarnas faster och tittade på hennes nya lägenhet. En mysig liten etta, nära till allt. Där var även farmor och blivande man. Så det blev både fika och en jäkla massa bus. Härligt med två grabbar som vet precis hur man ska retas. Det är inget jag rekomenderar att man ska göra i en etta ;-)
 
Gårdagens kille som var redo att åka på kalas. Han var så glad när han kom därifrån =)
 
Helgen blev sådär skön som jag hade hoppats på. Den spenderades ihop med vänner och familj. Vi både njöt av solen och den friska luften. Även om sovmornar uteblev tankade jag ändå energi =)
 
Nu är jag redo och åka på sim med Melle. Kommer stupa i sängen ikväll men imorgon är en kort dag på jobbet. Så snart är det fredag igen ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback