Sommar, sommar, sommar

Vanessa Paradis är modellen för årets Conscious collection. En otroligt vacker kvinna!
 
Tittade runt lite på bilderna för årets conscious kollektion hos H&M. Mycket snygga plagg och jag föll lite för den här klänningen. Fanns i två fina färger, korall/orange och gul. Den gula var ju sommar om något!
 
Modellen var så enkel men ändå elegant. Den bästa detaljen var nog fickorna på sidan av klänningen. Fint med volangerna men fickorna tog ändå priset. Just det gör att den känns så avslappnad. Älskar klänningar som får en att ha den känslan!
 
Lite synd att jag inte såg den igår. Då hade jag kunnat titta på den när vi var på stan. Utgår från att den kommit till butik då man kan köpa den på nätet?! Ni kanske har bättre koll på det än jag =)
 
Här hemma har vi satt upp hyllan i sovrummet. Den ska jag visa er senare ;-) Men även en skön fika i solen på balkongen. Även om vi satt bakom glas märktes det när vi var ute hur mycket den värmde. Jag håller tummarna för att det börjar sakta att vända nu. Att vi slipper fler bakslag. Ingen mer snö tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback