Bästa helgen!

Kan titta tillbaka på den här helgen med ett stort leende. Vilken lugn och skön sådan det varit. Bara en massa skoj och skratt =D
 
Gårdagens kalas hos bror var helt perfekt! Min andra familj, det vill säga min svägerskas släkt var också där. I över 20 år har vi träffats och det är alltid lika skoj. Hennes mamma sydde en dopklänning för många år sedan. Den har även mina barn haft turen att döpas i =) Och på vårt bröllop var även dom med. Aldrig att jag firar så stora dagar utan min andra familj!
 
Kusinerna har umgåtts intensivt två helger i rad. Även denna helg blev det studsmatta. Melle och Mille klagade inte ;-) Såg knappt skymten av dom under tiden vi var där. Kan lova att två killar somnade snabbt efter en dusch när vi kommit hem på kvällen =)
Höjdpunkten var nog när hela släkten samlades ute för att titta på vårt framtida hopp inom ishockeyn. Och självklart ska alla visa hur duktiga dom är ;-) Får nog säga att brorsonen min var bäst! Så ung men redan nu riktigt lovande!
 
 
Denna dag har vi mest varit ute och njutit av det sköna vädret. Inte kan man sitta inne. Finns det regninga dagar till ;-)
Först hade vi trevligt sällskap av grannarna. Barnen cyklade och vi njöt av solen. Efter en stund kom mina favoritflickor Sofie och Agnes förbi =) Även vi satt ute och njöt länge i värmen.
Efter en stund smet vi dock in för lite fika. Sofie hade bakat och tagit med sig en rabarberpaj. Mums så god den var - tack snuttan! Men efter fikan kunde vi inte sitta inne mer så då blev det lek på gården igen.
 
 
Massor av frisk luft har vi fått. Ska nu bege mig ut på en liten löptur. Mannen kom precis hem från en tur, fast då med inlines. Funkar bäst med hans diabetes. Nästan så vi känns som en sund familj ;-)
 
Dags att snöra på sig skorna. Håll nu tummarna för att det går lite bättre än förra rundan =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback