Ny dag, nya tag!

Nu lägger jag denna hysteriska dag bakom mig. Barnen har testat oss till max. Bara bus, döva öron och tårar.
Mille slog till med att vända uppochner på sitt rum i surhet och sedan somna mitt i allt på golvet.
Melle var nöjd och glad när han var ute själv med pappa och cyklade på sin balanscykel. Han är riktigt duktig nu :)

Vi gick ut en sväng i solen på eftermiddagen men jag och Mille gick in när inget passade honom. Inte cykla, inte lek, inte gunga....bara tårar.

Det är inte lätt alla dagar. Men så bra att man snabbt glömmer sådana här dagar :) Älskar mina grabbar, även om dom trotsar ibland ;)
Imorgon är det måndag igen med massor av skoj planerat under veckan :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback