Rosa fredag

 
Dagens nya naglar är rosa. Kan det bli mycket somrigare än så??!! Som vanligt kunde jag inte vara mer nöjd :)
Bästa Emma drog fram ett nytt glitter och jag var inte sen att testa. Gillade att resultatet inte blev så bebisrosa. Nu är det lite mer "vuxenrosa" ;)
Kvällen har vi spenderat ihop med kära vänner. Finns det något bättre än att bli bjuden på mat i sitt eget hem?! Det blev nämligen vi idag :)
Ett sms på eftermiddagen och strax innan 18 dök dom upp med kastruller och påsar. Supergod potatissallad och tapas. Till det Mobergs rödvin. Första gången jag drack det och kan bara säga goda saker om det.
Tack för sällskapet Maria och Andreas :)
Barnen somnade senare än vanligt och jag ger snart upp. Hoppas på liiite sovmorgon imorgon ;)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback