Skotokig!?

Passion for shoes. You bet.. ;-)
 
 
I måndags fick vi söta ballerinas på jobbet. Köpte först ett par ljust beiga och svarta.
Dagen efter såg jag att dom oranga inte var så fula. Tyvärr fanns inga i min storlek kvar. Men Lööke är bara ett telefonsamtal bort ;-) I hans butik fanns det självklart kvar, så han köpte med sig ett par hem.
På onsdagen fick jag för mig att ett par röda och blå skulle passa bra med ;-) Helt sjukt beetende jag vet. Men när dom bara kostar 70 kr kan man unna sig!
 
Dom beiga, svarta och röda är i fejkskinn. Tyvärr har jag inte hunnit att hämta hem dom oranga. Det paret och dom blåa är i fekjmocka. Så sköna att ha på sig. Skulle dom sedan bara hålla det här året gör det inget. Har inte direkt lagt någon förmögenhet på skorna =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback