Till doften av vår

Både igår och idag har jag varit ute och sprungit. Gårdagen var lite seg men gick ganska enkelt. Visst att jag var ganska trött när jag kom hem men jag pressade tiden från den 21 april. Då gick det långsamt - 18 min ;-)
Tror att våren gör sitt. Det doftar veerkligen om träd och buskar nu. Det är en behaglig temp och jag kan inget annat än njuta. Även om svetten rinner ;-)
 
Gårdagen kändes lite i benen idag. Stel och segstartad när jag väl gav mig ut efter jobbet. Orkade egentligen inte efter att ha stämplat in kl 06 på jobbet. Men jag tänkte att en liten tur skulle ge mig lite energi innan maten.
Första km gick så långtsamt. Motvind på det och jag var redo att ge upp direkt. Men det släppte efter ca 1,5 km och det gick lättare. Med vinden i ryggen kom jag hem på en bra tid. Några sekunder sämre än igår men det går åt rätt håll =)
 
Gårdagens löptur som gav en extra kick. Precis som det ska vara =)
 
Dagens lite mer sega tur blev helt ok. Gäller att ha lite jä*lar anamma att ta av ;-)
 
Nu blir det lite middag i magen. Har längtat efter kyckling och couscous. Så det fick bli dagens middag - med massor av tzatsiki ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback