Tröstäta!?



Barnen har visat sig från sin värsta sida idag. Så fruktansvärt det är när dom gaddar ihop sig. Spelar ut hela sitt förskräckliga register och retar gallfeber på en.
Hade en halvtimme på simmet då det var "lugnt". Mille skötte sig och gjorde så som man skulle göra. Belöningen blev glass eftersom det var sista gången.

Dagen till ära köptes det tårta att fira med. Men nu känner jag mer att det är en trösttårta. Den där uppskattningen uteblev från dom två små. Gahhh så arg och ledsen jag blir. Hur mycket man än försöker så spelar det föga roll.

Är så tacksam att mina föräldrar finns. Dom hjälper till och ställer upp för alla barn och barnbarn i familjen. Utan deras hjälp skulle man nog bryta ihop.
För den där studen då man fikar eller blir erbjuden lite barnvakt så får man kraften tillbaka.

Mitt liv är nog långt ifrån perfekt. Men jag har dom finaste vännerna och familj omkring mig. Så mycket som ni ger. Önskar jag kunde ge er hälften tillbaka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback