Nu börjar helgen

Nu varvar jag ner i soffan efter en intensiv vecka. Nästa vecka blir det andra bullar, då är det två dagar med VPL på jobbet. Och på onsdags eftermiddagen har jag bokat in en avslappningskurs =)
 
 
I helgen köpte jag nya ljusstakar. Riktigt kär i dom men jag funderar på att göra dom blanka i guld istället!? Men samtidigt gillar jag dom i silver med....känner inte för att köpa ett par till. Samtidigt är ju inte det helt omöjligt heller när det kommer till mig ;-)
 
Har nu satt mig tillrätta i soffan. Om några minuter börjar hockeyn och till den är det jag som tar en kall öl. Helt enkelt för att jag är värd det ;-)
Barnen är redan nu trötta så jag tror att dom lär somna tidigt. Kan vi behöva då mornarna startar så tidigt varje dag...tyvärr även på helgerna ;-)
 
Ha en FAB fredag bloggisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback