Pepp!!

I fredags när jag kom till jobbet låg det ett mail från min kollega som gjort mina kollar på alla skador jag reglerat. Det var ett sådant där mail som gav mig det största fånigaste leendet på läpparna =D
 
Jag vill inte med detta tro att jag är bättre än någon annan. Utan mer förklara vikten av vad possitiv feedback faktsikt gör!
 
Jag tror inte ni förstår hur härligt det är att se någon lämna en sådan komplimang - TILL MIG!
För mig betyder det här ett enormt steg i mitt självförtroende. Att jag för dryga två månader sedan nästan satt och tjöt för jag trodde aldrig att jag skulle lära mig =) Så fånigt det känns nu....
 
Nu har jag tagit ett kliv framåt. Man litar så mycket på mina beslut att i vissa försäkringar slipper jag skicka kollar. Inom vissa gränser självklart ;-)
 
 
Det är verkligen en underbar känsla att få höra att man är bra på något. Att slippa höra allt det dåliga och det som man inte hör något om förväntas man veta att är bra. Vi behöver faktiskt höra possitiv feedback också! Och på mitt jobb får man höra det - OFTA!
 
Snart är det hockey och lite fireball till det. Är det helg så är det ;-) Och denna helg har jag verkligen unnat mig gott i glasen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback