Vanilla bliss!

 
Förra året köpte jag en liten box med Body shops vinterdoft Vanilla bliss. Mitt största misstag då var att inte köpa mer! Fullkomligt älskade doften.
 
En liten burk med body butter, en flaska duschcreme, en flaska kroppspeeling och en tvål. Det var det som ingick. Och gissa om jag har snålat hela året. Framförallt på body buttern. Den är nu nästan slut =)
 
Men nu har vintercollectionen kommit tillbaka till Body shop och i veckan var jag där och köpte på mig ett litet lager. Body butter, lipbalm och handcreme var det som shoppades =)
Är mest nyfiken på lipbalmet. Det ska ge ett litet skimmer och vara vårdande. Men jag har inte öppnat det än ;-) Får återkomma när jag väl gjort det.
 
Innan doften försvinner detta år ska jag köpa på mig ett litet lager. Vem vet om det kommer tillbaka nästa år?!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback