Brun kärlek!

 
Lördagen bjöd på mysig shopping i Sthlm. Mitt stora mål var NK och Michael Kors avdelningen ;-)
Denna underbara väska blev min. Jag kan verkigen säga att jag är kär. För det kan man väl bli i en väska??!!
 
Hade helt tänkt mig en annan modell i svart. Tyvärr är den slut i hela Europa och lila, grön eller oxblod är inte riktigt mina färger, så jag fick helt enkelt tänka om.
Velade lite men när jag såg denna smälte hjärtat. Smidig med båda handtag och en axelrem. Normalt brukar jag inte använda axelremmen i väskor men den här gör sig SÅ bra i det =D
 
Den har redan blivit min följeslagare till jobbet. Den ska absolut inte stå hemma och samla damm. Nej ute i höstluften hör den hemma.
 
********************************************************
 
Nu ska jag återgå till hockeyn. Vet att det blir lite sisådär med bloggandet men jobbet tar mycket tid. När jag väl kommer hem så är det full rulle och när jag väl landar i soffan somnar jag av utmattning =) Men det är skönt att veta att man är trött över att ha använt huvudet till 110 % på dagarna! Men jag ska försöka att bättra mig och uppdatera lite oftare här =)
 
God kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback