Countdown

 
Hela den här helgen har jag njutit av denna bokning. Eller dom är redan betalda men ändå ;-)
 
I fredags släpptes biljetterna till Aviciis konsert i Sthlm 28 februari. Både jag och min man satt laddade cm 30 min innan bokningen öppnade. Tyvärr spelade det inte någon större roll då biljetterna var slut på 3 MIN!!! Det betydde att vi som fortfarande stod i kö inte hade en chans.
Som tur har man ju en sådan underbar make att han senare hörde av sig och sa att han fixat biljetter till extrakonserten den 1 mars! Ja vi hade extra tur då vi fick chansen att köpa biljetter innan dom stängde bokningen. Det är egentligen först imorgon den 28 som biljetterna släpps... =D Men dom som hade stått i kö när dom andra biljetterna släpptes fick alltså ett litet "försläpp".
 
Nu har vi bokat hotell två nätter och fixat barnvakt. Resturang är redan bokad till fredagskvällen. Den vi ska till kan man inte spotangå till. Den måste bokas i förväg och det har vi gjort ca 4 mån i förväg ;-)
Det enda som är är kvar att boka är tågbiljetterna men det väntar vi med. Blir ju faktsikt billigare om någon månad =)
 
Som ni kanske förstår är jag som ett barn innan julafton. Jag längtar ihjäl mig!! Ska bli så himla skoj och häftigt. Sen ska det självklart bli världigt mysigt att åka iväg en helg med min älskade ;-)
 
 
 

Kommentarer
Sofie säger:

Så himla kul och mysigt! Avis är jag allt lite :) saknar dig vännen!! Puss o kram

2013-10-27 | 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback