Dagarna rullar på...

God morgon!
Inte vanligt att hinnna med att kika in här INNAN jobbet men idag finns faktiskt tiden =)
 
Studiedag på makens jobb så han börjar lite senare. Det betyder att barnen inte behöver kläs på samtidigt som oss. Så nu när jag är klar så kan jag sätta mig en stund innan det är dags att fara till jobbet. Ett jobb som jag by the way älskar ;-)
 
Dagarna försvinner så snabbt. Måndagen försvann så snabbt. Somnade som en stock i sängen strax efter 21. Jobb från 08-17 och sedan bad med Melle vid 18. Så efter middagen och barnen somnat hann jag knappt lägga mig i soffan innan ögonlocken började hänga.
Får se hur jag känner i slutet av arbetsveckan!? Massor med ny info ska in denna vecka inför nästa. Idrott, vuxen och lite barn. Tror även att vi fördjupa oss lite i tänder men jag kan inte säga att jag klagar =D
 
Dags att hälla upp kaffet och cykla till jobbet!
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback