En bit på vägen..

Sakta men säkert börjar det att trilla in lite pengar på insamlingen. Är så glad och tacksam för att det finns så många godhjärtade människor därute. Men jag vill se ännu mer hjärta från alla som läser denna blogg. Ni är faktiskt ett par stycken som tittar in här varje dag =)
 
 
Här har ni smsnr till Lillans mammas insamling. Pengarna går till något bra. Hjälp till så många fler kvinnor kan få uppleva en morgondag!
__________________________________________________________________
 
Denna söndag har annars varit stressfri. Ja om vi bortser från grabbarna som verkligen blivit experter på bus. Skulle nog behöva separera på dom. Är dom ifrån varandra är det hur långt somhelst men ihop....puh!
 
Spenderade eftermiddagen och kvällen ihop med Fam Lööke. Äntligen fick vi till en date. Sjukdomar har gjort att vi inte kunnat ses så mycket den senaste månaden. Men ikväll blev det en efterlängtad pizzakväll.
Nu om någonsin känns det bra att umgås med dom som står mig nära. Och det är i dessa stunder som jag glömmer all värk i hjärtat. Men tyvärr sitter jag här och nu och mår skit. Tar det från mina 20 minkonto.
 
Imorgon är det måndag igen, ingen ångest här inte =) Lite nytt då jag börjar följa ett "arbetsschema". Nu blir det inte riktigt lika fritt som det varit. Men jag tycker bara att det ska bli skoj. En utmaning... ;-)
 
God kväll på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback