En fin lördag

Begav oss ut på förmiddagen för att plocka svamp. Åkte till vårt vanliga ställe och fick allt tag i lite trattisar :)
Men tyvärr börjar det nu bli slutet på denna säsong...lite trist då vi inte hunnit md att plocka så mycket detta år.

Barnen har som alltid riktigt skoj. Dom är inte så mycket för att plocka svamp :)
Deras stora intresse är att upptäcka skogen. En pinne kan man peta på mycket saker ;-)
Mille det lilla matvraket rensade skogen på dom sista blåbären. Hela högra handen var blå när vi var klara.

Avslutade det hela med en fika i skogen.
Det hjälpte mig verkligen att skingra mina tankar. Blir lite nedstämd och får skuldkänslor när jag kommer på att jag inte tänkt på "pesten". Det är verkligen fel att känna så men det är där mina skuldkänslor kommer in...

Fick ett så fint meddelande från en gammal "kollega" igår. Vi jobbade inom samma företag och sågs en del på utbildningar genom åren. Hon skrev så bra saker ocj jag skattar mig lycklig över att ha sådana som hon i mitt liv!
Sen har även många andra hört av sig och gett stöd. Tackar.ävrn för det men vill en.än gång påminna om insamlingen. Snälla snälla skänk en slant. Lovar att vi alla kan avsätta 50 kr för att hjälpa så många andra människor!!!

Nu återgår jag till hockeyn innan det ska lagas middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback