Med en värkande hals...

 
God kväll!
Sitter och tar en kopp kaffe medan barnen leker. Ska snart steka pannkakor, vi passar på då maken är och spelar biljard. Han varken gillar eller "kan" äta pannkakor. Då valde vi att äta det ikväll, grabbarna klagade direkt inte ;-D
 
Efter middagen och att barnet somnat ska jag krypa upp i soffan och försöka bota min onda hals och dunkande huvud. Har känt det komma smygande under dagen och nu känns det verkligen inget skoj. Värst är som alltid huvudvärken...
Men eftersom dagen började skit så ska den väl avslutas på samma sätt. Cirkeln är sluten så att säga.
 
Dags att hinka i sig denna kopp och göra middag innan nästa kopp med te ska ner. Kaffet får stå över ikväll. Även den cirkeln slutas då jag enbart drack skummad mjölk till frukost. Tog nästan hela koppen innan jag upptäckte att jag inte fått något kaffe. Lite trött denna morgon...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback