Aldrig mer!

Sista dagen någonsin på jobbet. Aldrig mer några kvällar eller helger. Men samtidigt aldrig mer mina kära kollegor!!
Hur ska jag klara av att jobba utan dom??!!
 
Var nästan så det kom några tårar i eftermiddags när jag skulle gå hem. En påse med massor av roliga småsaker fick följa med hem. Fick bla en armekniv av billigare modell - perfekt för mig. Fanns ju faktiskt en nagelfil på den ;-)
Av Tullan fick jag en fin olivkanna. Jag har pratat om att jag skulle vilja ha en sådan. Och hon lyssnar visst när jag pratar så en sådan hade hon köpt. Är det konstigt att man får tårar i ögonen... =)
 
Till er alla i butik 207!!
 
Har fått så många kramar och tack idag. Både från kunder och arbetskamrater men även några chefer. Aldrig hade jag trott att jag skulle bli så saknad men jag har nog varit lite omtyckt =) Känns konstigt att säga det men det är först idag som dom sagt hur saknad jag kommer bli.
 
På måndag börjar ett nytt kapitel i livet. Ett nytt jobb med nya utmaningar. Kommer bli spännande men samtidigt griper paniken tag i mig. Tänk om jag inte kommer trivas, tänk om jag tycker det är tråkigt och TÄNK OM jag kommer ha tråkiga kollegor!!??
Vet att man inte kan tänka så men jag har sällan under sju års tid tyckt att det varit trist att gå till jobbet. Även om arbetsuppgifterna ibland varit tråkiga har jag kunnat skratta och ha skoj med mina kollegor. Vi har varit som en liten familj och jobbat nära varandra under många år. Vi har delat nästan allt och jag är nog lite rädd att jag kommer sakna det liiite för mycket ;-)
Men vet ni vad, jag kan inte komma ihåg när jag såg fram emot något så här mycket som jag gör just nu. Jo kanske Thailandsresan ;-)
 
Ikväll firar vi med att korka upp en flaska bubbel och bara njuta av att vi alltid kommer ha kvällar och helger tillsammans =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback