Den klassiska franskmannen...

Dagarna springer iväg. Imorgon är det redan fredag igen =D
 
Denna dag bjöd på möte hela förmiddagen. Eftermiddagen gick åt till några samtal och webbanmälningar. Börjar sakta att få in rätt tänk och vissa moment går faktiskt undan nu =)
Kvällen bjöd på lite bebismys och nagelfix hos bästa Emma. Så ni kanske förstår att mina dagar går ganska snabbt.
 
 
Denna gång valde jag att slå till på en klassisk fransk men som ni vet vill jag inte ha det enkelt. Nej vid det här laget har ni nog koll på att det ska blinga lite ;-) Självklart kommer Emma som alltid på den rätta lösningen och idag blev det stenar.
Nu böver jag inte skämmas för mina långa tråkiga naglar längre. Korta snygga naglar som kommer hålla sig i bra form nu när dom slipper butiksjobbet ;-)
 
Nu blir det en dusch innan det är dags att krypa ner i sängen. Älskar att slappna av och somna till tvn i sängen ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback