Kanske, kanske...

God förmiddag!
 
Tog lite sovmorgon idag. Har dom senaste nätterna drömt "mardrömmar" om webanmälningar och olika system. Så det var skönt att sova ut lite imorse ;-)
 
Satte mig nu efter frukost och "pluggade" lite. Är lättare att sitta här hemma i lugn och ro. På jobbet kan jag nästan bli lite stressad. Man läser lite testar, läser lite till och när det inte funkar blir man förbannad =)
Men här hemma är det bara läsa, läsa, läsa. Jag kan hela tiden gå tillbaka och på så sätt förstår man lite mer...tror jag i allafall ;-) Är allt lite sugen på att måndagen ska komma för att kolla om det är så att jag kanske äntligen har förstått hur det funkar.
När vi väl har kommit över den första spärren kommer allt att släppa och man ser helt plötsligt sambandet mellan allt Och just nu är det precis vad jag längtar till =)
 
Ska nu inte sitta här och läsa mer utan lägga undan allt. Kanske tar mig ett span imorgon kväll men jag måste faktiskt lära mig att koppla bort jobbet. Jag kommer att lära mig saker med tiden. Och det blir inte bättre av att sitta hem och nöta!
Så nu ger vi oss ut och leker lite. Kanske lite shopping också, skulle behöva några vita baslinnen. Dom blir lätt trista efter ett tag. Bättre och slänga och köpa nya!
 
Ha en fin lördag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback