Laddat med chips & öl

Kvinnan i mig (den lilla som finns) har dragit. Nu är hockeyn ÄNTLIGEN tillbaka och jag struntar i att sommaren är över. Hockey betyder höst och vinter men just nu gör det inget. Vet att jag imorgon kommer tycka att det är en evighet kvar till sommaren och sura för att jag längtar. Men vad gör det när man har öl, chips och fint sällskap av maken i soffan ;-)
 
Tog mig en liten sväng på stan - helt själv idag. Hade några ärenden, bla byte av jobbyxor. Tyvärr fanns dom inte i min storlek, så det blir att hålla igen. Eller inte, vem f*n är så dum att dom skiter i att äta??!! Vi lever i en del av världen där mat inte är något problem, så varför frivilligt svälta?!
Hann då med att springa in på bolaget och köpa lite öl till kvällen. En flaska vitt fick också följa med. Inser att jag måste dit snart igen och fylla upp vinkylen. Den ekar faktiskt lite tom, mest bubbel som ligger därinne =)
 
Nu ska jag återgå till hockeyn. Just nu har jag ett fånigt flin på läpparna hela tiden. Är så förbannat lycklig över allt just nu. Det enda jag skulle vilja ändra på är väl att fina Fam Lööke blir lite friska snart!!
 
 

Kommentarer
Sofie säger:

Så söt du är vännen! ;) hoppas med vi snart blir friska. Saknar er! Puss

Svar: Saknar er med!Puss vännen.
Lisa & Christian Rudqvist

2013-09-14 | 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback