Mysunge!

 
Söndagen är snart över. Den där känslan man brukar sitta med just denna dag är som bortblåst. Behöver varken oroa mig för den tidiga uppstigningen eller sena kvällen. Nu är det bara fjärilar ;-)
 
Efter söndagens bad med Mille (som var en katastrof btw) åkte vi hem till Fam Menck. Det var äntligen dags att få träffa lilla Linnea. Denna lilla dam har redan hunnit med att bli så stor. Men vad gör det, hon är ju en liten guldklimp i mina ögon!
Tyvärr kunde vi inte stanna alltför länge då barnen har haft en bananashelg. Inget skoj att ha dom i närheten av en bebis som gärna njuter av lugnet när hon ska sova ;-) Men Melle var inne en sväng med oss och tyckte då att hon var söt =)
Har en stark känsla efter detta besök att jag kommer sitta en del barnvakt (om jag får) i höst ;-) Precis lagom för att stilla det liiila bebissug som jag får efter sådana här möten.
 
Nu ska här barn nattas.
God kväll på er bloggisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback